Wycieczki szkolne

16 czerwca 2017 09:13 | Wycieczki szkolne

WYCIECZKA DO KRAKOWA dzień 5

Piątek był ostatnim dniem naszego pobytu na zakopiańskiej ziemi. Wczesnym rankiem wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Przez okna autokaru mogliśmy jeszcze przez chwilę obserwować przepiękną panoramę Tatr. Nasz autobus wiózł nas do ostatniego z zaplanowanych miejsc na trasie wycieczki-...

14 czerwca 2017 14:56 | Wycieczki szkolne

WYCIECZKA DO KRAKOWA dzień 4

Czwartkowy poranek rozpoczęliśmy od spaceru Doliną Kościeliską. Przepiękne twory skalne Okręt, bramy Kantaka, Kraszewskiego i Raptawicka zrobiły na nas ogromne wrażenie. W drodze powrotnej na bacówce zaopatrzyliśmy się góralskie oscypki. Kolejnym punktem naszej wędrówki...

14 czerwca 2017 14:39 | Wycieczki szkolne

WYCIECZKA DO KRAKOWA dzień 3

Następny dzień rozpoczęliśmy od wizyty na Kazimierzu, gdzie odwiedziliśmy jedną z najstarszych czynnych synagog w Krakowie- Synagogę Remuh wraz z cmentarzem. Urzekła nas atmosfera tego tajemniczego dla nas miejsca, a zadziwiła ilość odwiedzających je zagranicznych turystów ze wszystkich...

14 czerwca 2017 14:34 | Wycieczki szkolne

WYCIECZKA DO KRAKOWA dzień 2

*Wtorkowy poranek przywitał nas słońcem i pewne było, że plan na dzień dzisiejszy zostanie zrealizowany. Nasza wędrówka rozpoczęła się spacerem Plantami, które poprowadziły nas wprost do Rynku. Mogliśmy podziwiać renesansowe Sukiennice, Ratusz oraz pomnik słynnego wieszcza...

14 czerwca 2017 14:31 | Wycieczki szkolne

WYCIECZKA DO KRAKOWA dzień 1

W dniach od 05 do 09 czerwica 31 uczniów naszej szkoły, wraz z trzema opiekunami: p. Alicją Okoń, p. Alicją Jońska i p. Joanną Krzyściak, wybrało się na wycieczkę szkolną do Krakowa, Wieliczki i Zakopanego. Wycieczka została zaplanowana w najdrobniejszych szczegółach przez nauczycieli-...

03 czerwca 2016 09:27 | Wycieczki szkolne

Wyjazd do teatru

1 czerwca 2016r. dzieci z Oddziału Przedszkolnego wybrały się do Bałtyckiego Teatru Dramatycznego w Koszalinie na spektakl pt.: „O Smoku Wawelskim” Przedszkolaki świetnie bawiły się oglądając znaną bajkę o królu Kraku i strasznym smoku. Aktorzy, prawdziwa scena, muzyka, kolorowe...

29 maja 2016 17:14 | Wycieczki szkolne

Wycieczka do ”Parku Dinozaurów” w Łebie

23 maja uczniowie naszej szkoły wybrali się na wycieczkę do ”Parku Dinozaurów” w Łebie. ŁEBA PARK to jedyny w Polsce tak rozbudowany i rozległy teren z replikami dinozaurów. Pięknie położony na obszarze około 20 hektarów, w otoczeniu lasów, stawów,...

10 grudnia 2015 08:33 | Wycieczki szkolne

Wycieczka do schroniska i fabryki bombek choinkowych.

Dnia 27.11.2015 roku dzieci z naszej szkoły pojechały do schroniska dla zwierząt w Koszalinie „Leśny Zakątek” oraz do fabryki bombek choinkowych. W schronisku zostaliśmy przywitani przez panią, która opowiedziała nam o swoich podopiecznych, dlaczego trafili do schroniska. Historie...

21 września 2015 21:30 | Wycieczki szkolne

Wycieczka do „Wioski Labiryntów” w Paprotach

Dnia 16 września 2015 roku uczniowie z klas II, III, IV wyruszyli na długo oczekiwaną wycieczkę do „Wioski Labiryntów” w Paprotach. Już od wejścia spotkali się z miłym przyjęciem ze strony właścicieli państwa Iwony i Stanisława Rybickich. Na początku uczestnicy zostali...

30 czerwca 2015 21:06 | Wycieczki szkolne

Wycieczka do parku miejskiego w Koszalinie

Dnia 22.06.2015r. dzieci z pierwszej klasy i z oddziału przedszkolnego pojechały na wycieczkę ekologiczną do Koszalinie w celu zwiedzenia parków miejskich. Dzieci nazywały drzewa, które rozpoznawały po liściach i korze, oglądały pomniki przyrody: dąb, buk, obserwowały łabędzie,...